Reikartz Grup Otel – бас компаниясы Түркия Республикасында тіркелген халықаралық қонақ үйлер желісі. Қазақстан, Өзбекстан, Украина, Грузия, Швеция және Германиядағы 80-тан астам қонақ үй нысандарын біріктіреді. Reikartz Grup Otel - Украина мен Өзбекстандағы ең ірі жергілікті қонақ үй операторы.
REIKARTZ HOTEL MANAGEMENT
- Reikartz Grup Otel қолшатыр брендімен біріктірілген қонақ үйлер желісінің басқарушы компаниясы – 3, 3+, 4 жұлдызды қонақ үйлер.
- Бренд және корпоративтік мәдениет стандарттары.
- Қызмет көрсету және пайдалану стандарттары.
- Орталық сату және маркетинг бөлімі.
- Құрылыс бөлімі, сәулет және дизайн қызметі.
- Орталықтандырылған сатып алу жүйесі.
- Қызметкерлерді бейімдеудің, оқытудың және дамытудың бірыңғай жүйесі.
БАСҚАРУ КОМПАНИЯСЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІ:
1. Құрылыс
Құрылыс (қайта құру) сатысын техникалық қамтамасыз ету – қажетті консультациялар түрінде де, осы кезеңді кешенді басқару.
2. Жабдық
Құрастыру кезеңін толық қолдау.
Жалпы жеткізушілерден эксклюзивті шарттарды алу - шығындарды азайту.
3. Операциялық басқару
- Қонақ үйге бейімделу және келесі салаларда Reikartz ішкі сапа стандарттарына сәйкес алдыңғы қатарлы технологиялар мен процедураларды енгізу: қабылдау және орналастыру, үй шаруашылығы, бөлмелерді басқару, мейрамхана мен барларды басқару, қонақүй қауіпсіздігі қызметі, инженерлік қызмет, сатып алу және жабдықтау, және тағы басқа.
- Басқарушы компанияның аудиті түріндегі стандарттарға сәйкестігін тұрақты бақылау.
Желідегі барлық жұмыс процестерін кешенді автоматтандыруға арналған PMS (Property Management System) сияқты тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату – брондау, орналастыру және есеп айырысу, персоналды басқару, статистика және т.б.
4. Сату және брондау
- Reikartz брендтерімен жаңа қонақ үйлердің пайда болуына қызығушылық танытатын желінің тұрақты корпоративтік клиенттерінің базасы.
- Жаңа клиенттерді үнемі іздеу – корпоративтік және топтық сапарларды ұйымдастыру, бизнес-тренингтерге, семинарларға және корпоративтік мерекелерге, конференциялар мен қалалық іс-шараларға, жергілікті қауымдастыққа назар аудару.
- GDS (Global Distribution System) жаһандық тарату жүйелерінде автоматты түрде көрсету – бүкіл әлем бойынша туристік агенттіктер мен туристерге қолжетімділік. Брендтердің сайттарында желідегі қонақүйлерді онлайн брондау.
- Біріктірілген және белсенді тарифтерді басқару - тартымды арнайы ұсыныстар, барлық қонақүй қызметтері үшін бәсекеге қабілетті тарифтер.
- Сатудан түсетін максималды мүмкін пайдаға бағдарлау (кірістілікті басқару).
- Тұрақты қонақтарға арналған адалдық бағдарламасы - Reikartz Club.
5. PR және жарнама
- Танымал бренд және 3, 3+, 4 жұлдызды еуропалық деңгейдегі қонақүйлер желісі үшін тартымды позициялау философиясы.
- www.reikartz.kz веб-сайты
6. Барлар мен мейрамханалар (F&B)
- Бүкіл желі бойынша сатып алу кезінде сатып алу шығындарын азайту.
- Мейрамхана қызметінің бірыңғай стандарттары.
- Персоналды оқыту және олардың біліктілігін үздіксіз арттыру.
- Қонақ үй басқару органдарынан да, ҚРУ-дан да бірыңғай бухгалтерлік ақпараттық жүйе және тұрақты түгендеу.
7. Қабылдау және үй шаруашылығы
- Қонақтарға қызмет көрсету процестерін бірыңғай стандарттау, бірыңғай автоматтандыру жүйесі.
- Шығын материалдары мен жабдықтарды сатып алу бағасын азайту.
- Қызмет көрсетуші персоналды тұрақты оқыту, желідегі ең жақсы қонақүйлерде тағылымдамадан өту.
- Күзет қызметі және ҚРУ жүк жүргізушінің жұмысын бақылау.
8. Персоналды басқару (HR)
- Қонақ үй қызметкерлері мен менеджментін таңдау және оқыту.
- Желінің басқа қонақ үйлерінде тағылымдамадан өту және бренд стандарттарын енгізу бойынша оқыту, барлық қонақүй қызметтерінде қызмет көрсету сапасы, нөмірлер қорын тиімді басқару, үй шаруашылығы қызметі және т.б.
- Персоналды ынталандырудың жеке бағдарламасы.
9. АТ қызметі
10. Қаржы және бухгалтерлік есеп
11. Қауіпсіздік (объект қауіпсіздігі және ақпараттық қауіпсіздік)
12. Бақылау-аудит бөлімі